۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۴۳

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس تاکید کرد؛

ضرورت حمایت همه جانبه از تیم هندبال شهید شاملی کازرون

ضرورت حمایت همه جانبه از تیم هندبال شهید شاملی کازرون

شیراز-سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس بر ضرورت حمایت همه جانبه از تیم هندبال شهید شاملی کازرون تاکید کرد و گفت: باید در کوتاه‌ترین زمان مشکلات این تیم برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرحیم خداجو در دیدار با اعضای تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی گفت: در این چند سال به تیم لیگ برتری شهید شاملی وعده‌های زیادی داده شده اما متأسفانه ۸۰ درصد آن‌ها عملی نشده است.

وی افزود: باید در کوتاه‌ترین زمان این بی اعتمادی بین مالک باشگاه و دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان کازرون از بین برود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس هندبال را یکی از پرافتخارترین رشته‌های ورزشی در استان فارس نام برد و از تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به عنوان قلب تپنده ورزش و پرافتخارترین تیم رشته‌های ورزشی در استان یاد کرد.

وی قول مساعد دادن که تمام تلاش خود را جهت حضور شایسته این تیم به عنوان نماینده استان در رقابت‌های لیگ برتر و اعتلای این باشگاه در کشور و جوامع بین المللی انجام دهند واز آن‌ها خواست با توجه به شرایط خوب این تیم در جدول لیگ برتر و امید زیاد به قهرمانی به تمرینات خود باز گردند و با قدرت به کار خود ادامه دهند.

بخرد فرماندار کازرون نیز ضمن حمایت همه جانبه از تیم شهید شاملی گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا این تیم با قدرت به رقابت‌های خود در لیگ برتر کشور ادامه دهد و باعث سربلندی این شهرستان در کشور و جوامع بین المللی شود.

کد خبر 6003612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha